اللهم اجعل أمراض أحبابنا تكفيراً لذنوبهم وبركة في أعمالهم وبارك اللهم في صحتهم يارب العالمين مناجاة عيش اللحظة

يا رب خلقت المرض لحكمه تعلمها أنت فإن كتبتُه لأحد من أحبابنا فـ أرفق بهم وأنزل الرضا على قلوبهم ، لحظة المرض لحظة ضعف وعجز خلقها الله كي نتعرض لنفحات رحمته وعطاياه عزوجل...لمشاهدة حلقة اليوم بعنوان "لحظة مرض حبيب" اضغط هنا​ ​ جديد عيش اللحظة

آخر 10 مشاركات
عايز اي دولة مش واصلها الاسلام ضررروي (الكاتـب : حمدي3d - آخر مشاركة : Rasha Rasha R - مشاركات : 19 - المشاهدات : 69375 )           »          أنا من "عُمّار الأرض" (الكاتـب : مصطفى حسني - آخر مشاركة : Rasha Rasha R - مشاركات : 747 - المشاهدات : 204464 )           »          تكبيييييييييييييييير يا جماعة فلسطين عم تنتفض !!!! (الكاتـب : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 785 - المشاهدات : 786 )           »          ​حملة العشرة الاف أسرة (الكاتـب : مصطفى حسني - آخر مشاركة : Rasha Rasha R - مشاركات : 3 - المشاهدات : 4 )           »          مسابقة "لحظات من الإسلام" - اليوم الحادي والعشرون (الكاتـب : "لحظات من الإسلام" - آخر مشاركة : Rasha Rasha R - مشاركات : 4 - المشاهدات : 5 )           »          عااااااااااجل برنامج (((تثقف))) حصريا في رمضان .....قرررررررب هوووووون (الكاتـب : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 234 - المشاهدات : 235 )           »          فكرة رمضانية جميلة ( تعال و احجزلك يوم في رمضان و اكسب حسنات باذن المولى عز و جل ) (الكاتـب : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 251 - المشاهدات : 866 )           »          اهنيكم بمناسبة أسر الجندي شائول ... ^_^ (الكاتـب : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 17 - المشاهدات : 18 )           »          مسآبقة:نبض الحياة..في القرآن الكريم (الكاتـب : اخت الاسلام - آخر مشاركة : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 124 - المشاهدات : 9028 )           »          إعلان عن رحلة رمضانية ...... اشحن قلبك :) (الكاتـب : سميرة خالد - آخر مشاركة : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 77 - المشاهدات : 537 )

العودة   منتدى موقع مصطفى حسني > :: إدارة المنتدى :: > أرشيف المنتدي

غير مقروء 11-23-2010, 06:47 PM   رقم المشاركة : 265
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-23-2010, 08:09 PM   رقم المشاركة : 266
نور دربى
Senior Member

الصورة الرمزية نور دربى

نور دربى غير متواجد حالياً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الراغبة إلى الله  مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

لكن استاذ مصطفى قال على اراء العلماء اللى قالوا انها مباحة يا اختى طالما انها هادفة ودينية
يعنى احنا معنا اراء العلماء اللى اباحوها ودى بديل بدل ما نسمع اية وهى قناة انشادية اسلامية هادفة

وعموما شرفتينا حبيبتى واحنا مش زعلاننين حبيبتى دى اختلاف واحنا نحترم الرأين
واستاذ مصطفى قال كدة
سعدت بمرورك

آخر مواضيعي

0 بنات الكل يبارك لحورية القدس بالله عليكم
0 صورة تخلى اللي مايصلي يصلي
0 اليوم.. الذكرى الحادية عشرة لاندلاع انتفاضة الأقصى
0 هودة دينا يا عالم ( لقاء العيد مع الشيخ محمود المصرى ود/ عمرو خالد)
0 باااااااااااااااااااااااااااااااركولى يا قمرررررررررررات

التوقيع

مد اديكـــ تلقاه ديمــا حوليكـــــــ
هو اللــ
ـــــــه قبلكـــــ حاسس بيكـ

غير مقروء 11-23-2010, 09:16 PM   رقم المشاركة : 267
نور دربى
Senior Member

الصورة الرمزية نور دربى

نور دربى غير متواجد حالياً

[/

[IMG]http://sp***os.ak.fbcdn.net/hp***os-ak-ash2/hs125.ash2/39564_163219697033280_100000357521327_396495_17339 0_n.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.toy****janaheg.com/vb/image.php?u=13162&dateline=1290512134[/IMG]

آخر مواضيعي

0 فكرة تجنن وتهبل
0 عاجل: 12 سنة و 4 مليون جنيه غرامة للعادلي
0 بريطاني لحكومته- علمونا القيم المصرية وليس البريطانية.
0 الى يحب ام حمزة ودمعة فتاه يلا يدخل فورا
0 (يعنـى ايـه فيـس بـوك يا بنات ( هههههههههههه

التوقيع

مد اديكـــ تلقاه ديمــا حوليكـــــــ
هو اللــ
ـــــــه قبلكـــــ حاسس بيكـ

غير مقروء 11-24-2010, 02:44 AM   رقم المشاركة : 269
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

شكرا اختي الغالية على اهتماك وردك عليا .. اسمحيلي .. انا مش اقصد الكلام اهو الهدف بالعكس .. دا ما شاء الله كلام هادف جدا لذلك في مواقع تتبع سنة النبي عليه الصلاة والسلام وبتسمع كلامه بجد جابت الاناشيد دي وشالت منها المعازف اللي النبي عليه الصلاة والسلام حرمها

اختي انا اقول لكي النبي عليه الصلاة والسلام قال :"ليكونن من أمتي اقوام يستحلون الحر (الزنا) ، والحرير والخمر والمعازف ...) رواه البخاري

ماجبتش سيرة علماء مش معنى ان الاستاذ مصطفى قال كده نقول هو خلاص قال كده ونرمي عليه المسئولية .. مع العلم اني احترمه واعترف انه كان سبب في تشجيعي على لبس النقاب من غير مايحس _فقط من الحماس اللي بلقيه في كلامه_

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-24-2010, 02:52 AM   رقم المشاركة : 270
هاجر المسلمة
Senior Member

الصورة الرمزية هاجر المسلمة

هاجر المسلمة غير متواجد حالياً

سلام عليكم.

ممكن يا اخواتي وحده تديني رقم القناة بقصد يعني عشان ارجع ادخلها تاني لانها من وقت ما راحت اخر مرة معرفناش نرجع ندخلها تاني على التلفزيون لو سمحتوا اذا حد عنده القناة دي على شاشته يكتبلي ارقام الاتجاه بتاعها وانا جزيييييييييييييييييييييييييلة الشكر ليكم يا حبيباتي في الله.

اختكم في الله هاجر المسلمة

آخر مواضيعي

0 معلش يا استاذ مصطفى تتفضل بالدخول
0 لماذا اختار لك والديك هذا الإسم ؟؟؟
0 انا حزينة اوي .........بس الحمدلله
0 بسرعه مفيش وقت ادخل صوت لفلسطين لان اسرائيل واخده اعلى نسبة
0 ارجو من أدارة المنتدى ان تحذف هذا الموضوع

التوقيع

اللهم أنرني بنور الإيمان وطهرني بطهر الإسلام وعفني بعفة ديني