لو وليّك ربك هينجيك من كل ضيق وغم، ومع العُسر دايمًا هتلاقي اليُسر، ولو غلطت فهو بيربيك تربية الحنون القريب عشان يرقيك أقوال مصطفى حسني

حلقة خاصة للرد على الأسئلة، والتي حاولنا فيها أن نجيب على بعض الأسئلة الخاصة بالمرأة كالحيض، وما يجوز لها فعله وما لا يجوز خلال هذة الفترة والطهارة منه، وعن التيمم وكيفيته .. للمشاهدة برجاء الضغط هنا جديد مصطفى حسني

آخر 10 مشاركات
‏{‏ ورجعنا من جديد {محتاج صديقا‏ت}‏‏}‏ (الكاتـب : نور القسام - مشاركات : 4709 - المشاهدات : 64754 )           »          لم اعد استغرب من تصرفات بعض البشر .!!!! (الكاتـب : الكوثر المغربية - مشاركات : 251 - المشاهدات : 13608 )           »          لكل من يعرف لغة ما ولكل من يريد ان يعرف لغة ما تفدلو هنا ......من فضلكم (الكاتـب : najua - آخر مشاركة : جيهان الجزائري - مشاركات : 172 - المشاهدات : 173 )           »          القارئ الشيخ محرم العطار وليلة قرآنية تاريخية فى تكريم وعزاء الحاجة فوقية شحاتة من قر (الكاتـب : عبده موسى - مشاركات : 0 - المشاهدات : 1 )           »          لكل بنت مش محجبة ...... فيديو ل الاستاد صطفى حسني (الكاتـب : نزهة الزمان - آخر مشاركة : جنان111 - مشاركات : 1 - المشاهدات : 2 )           »          أفتح قلبك (الكاتـب : توتا الحماقى - آخر مشاركة : جنان111 - مشاركات : 7 - المشاهدات : 8 )           »          هل تعرفه حقا؟؟؟؟((( أسئلة وأجوبتها عن الرسول صلى الله عليه وسلم ..))).. (الكاتـب : الكوثر المغربية - آخر مشاركة : رضا الرحمن جنة - مشاركات : 28 - المشاهدات : 2957 )           »          دعوة لكل الاعضاء "اكتب اي شيء تأخذ عليه حسنات " (الكاتـب : الكوثر المغربية - آخر مشاركة : رضا الرحمن جنة - مشاركات : 465 - المشاهدات : 28235 )           »          بقلكم الى البنت الغير متزوجة ... ^_^ (الكاتـب : قلب لا يخشى غير الله - مشاركات : 10 - المشاهدات : 11 )           »          فلنتفكر (الكاتـب : جنان111 - مشاركات : 16 - المشاهدات : 17 )

العودة   منتدى موقع مصطفى حسني > :: إدارة المنتدى :: > أرشيف المنتدي

غير مقروء 11-23-2010, 06:47 PM   رقم المشاركة : 265
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-23-2010, 08:09 PM   رقم المشاركة : 266
نور دربى
Senior Member

الصورة الرمزية نور دربى

نور دربى غير متواجد حالياً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الراغبة إلى الله  مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

لكن استاذ مصطفى قال على اراء العلماء اللى قالوا انها مباحة يا اختى طالما انها هادفة ودينية
يعنى احنا معنا اراء العلماء اللى اباحوها ودى بديل بدل ما نسمع اية وهى قناة انشادية اسلامية هادفة

وعموما شرفتينا حبيبتى واحنا مش زعلاننين حبيبتى دى اختلاف واحنا نحترم الرأين
واستاذ مصطفى قال كدة
سعدت بمرورك

آخر مواضيعي

0 معلومة في غاية الاستغراب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 بنت ترفع ضغط الدم؟؟؟؟؟
0 كلمتان تمطر بهما السماء و تغفر الذنوب
0 اغرب 6 حالات وفاة ؟؟؟؟؟
0 ايــلان جــرابـيــل : الـى الـحـكـومــه الـمـصـريـه نشكركمـ ع حسن تعاملكمـ

التوقيع

مد اديكـــ تلقاه ديمــا حوليكـــــــ
هو اللــ
ـــــــه قبلكـــــ حاسس بيكـ

غير مقروء 11-24-2010, 02:44 AM   رقم المشاركة : 269
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

شكرا اختي الغالية على اهتماك وردك عليا .. اسمحيلي .. انا مش اقصد الكلام اهو الهدف بالعكس .. دا ما شاء الله كلام هادف جدا لذلك في مواقع تتبع سنة النبي عليه الصلاة والسلام وبتسمع كلامه بجد جابت الاناشيد دي وشالت منها المعازف اللي النبي عليه الصلاة والسلام حرمها

اختي انا اقول لكي النبي عليه الصلاة والسلام قال :"ليكونن من أمتي اقوام يستحلون الحر (الزنا) ، والحرير والخمر والمعازف ...) رواه البخاري

ماجبتش سيرة علماء مش معنى ان الاستاذ مصطفى قال كده نقول هو خلاص قال كده ونرمي عليه المسئولية .. مع العلم اني احترمه واعترف انه كان سبب في تشجيعي على لبس النقاب من غير مايحس _فقط من الحماس اللي بلقيه في كلامه_

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-24-2010, 02:52 AM   رقم المشاركة : 270
هاجر المسلمة
Senior Member

الصورة الرمزية هاجر المسلمة

هاجر المسلمة غير متواجد حالياً

سلام عليكم.

ممكن يا اخواتي وحده تديني رقم القناة بقصد يعني عشان ارجع ادخلها تاني لانها من وقت ما راحت اخر مرة معرفناش نرجع ندخلها تاني على التلفزيون لو سمحتوا اذا حد عنده القناة دي على شاشته يكتبلي ارقام الاتجاه بتاعها وانا جزيييييييييييييييييييييييييلة الشكر ليكم يا حبيباتي في الله.

اختكم في الله هاجر المسلمة

آخر مواضيعي

0 سكن للتمليك فى حياتك وبعد مماتك .اتفضل خد فكرة عليه
0 معلومة ونصيحة في ان واحد.
0 لماذا ؟ لماذا؟ لماذا ؟ اسئلة لي ولكم جميعا
0 عايزين تعرفوا قيمة صلاة الفجر اللي البعض غافلين عنها ؟؟؟اتفضلوا معايا
0 مواقع للافادة. اذا حبيتوا اتفضلوا.

التوقيع

اللهم أنرني بنور الإيمان وطهرني بطهر الإسلام وعفني بعفة ديني