اللهم أفض علينا بالأرزاق الواسعة، ثم اجعلنا بها غيثًا للمستغيثين والمكروبين أقوال مصطفى حسني

حلقات جديدة من برنامج على طريق الله (روح العبادة) تذاع ابتداءً من اليوم، السبت 25 أكتوبر على قناة النهار، والأثنين 27 أكتوبر على قناة اقرأ .. يُذاع برنامج "على طريق الله (روح العبادة)" يوم السبت من كل أسبوع على قناة النهار الساعة 10:30 مساءً بتوقيت القاهرة، 11:30 بتوقيت مكة المكرمة، 08:30 بتوقيت جرينتش ويُعاد الأحد الساعة 01:30 ظهرًا بتوقيت القاهرة، 02:30 ظهرًا بتوقيت مكة المُكرمة، 11:30 صباحًا بتوقيت جرينتش وأيضًا يُعاد الجمعة الساعة 11:30 صباحًا بتوقيت القاهرة، 12:30 صباحًا بتوقيت مكة المُكرمة، 09:30 صباحًا بتوقيت جرينتش جديد مصطفى حسني

آخر 10 مشاركات
انجازات طالبات مدرسة الحب ( حياتي إنجازات ) ............................. مين معانا ؟ (الكاتـب : الداعية الربانية إيلاف - آخر مشاركة : nesso - مشاركات : 271 - المشاهدات : 13048 )           »          معلومات ﺳﺤﺮﻳﻪ (الكاتـب : Fagr Alislam - آخر مشاركة : فاطمة 2008 - مشاركات : 22 - المشاهدات : 23 )           »          من مواقف نبى الله.صلى الله عليه وسلم. (الكاتـب : محمد احمد عبد العزيز - آخر مشاركة : فاطمة 2008 - مشاركات : 2 - المشاهدات : 3 )           »          شركة الصفرات لتنظيف وغسيل 0509004918 نظافة سجاد غسيل خزانات (الكاتـب : بلالر - مشاركات : 2 - المشاهدات : 3 )           »          شركة الصفرات لتنظيف الخزانات 0509004918تنظيف خزانات (الكاتـب : بلالر - مشاركات : 1 - المشاهدات : 2 )           »          شركة الصفرات 0509004918لتنظيف السجاد وغسيل الفرشات بالرياض (الكاتـب : بلالر - مشاركات : 2 - المشاهدات : 3 )           »          شركة الصفرات لنقل الاثاث بالرياض0509004918نقل عفش واثاث (الكاتـب : بلالر - مشاركات : 4 - المشاهدات : 5 )           »          شركة الصفرات لنقل الاثاث0509004918نقل عفش واثاث الصفرات (الكاتـب : بلالر - مشاركات : 0 - المشاهدات : 1 )           »          قال ابن آدم ... فقال تعالى ... (الكاتـب : المؤمنة الصابرة - آخر مشاركة : داليا قنديل - مشاركات : 8 - المشاهدات : 9 )           »          انتظاري ليس ككل انتظار (الكاتـب : زمردة الإسلام - آخر مشاركة : داليا قنديل - مشاركات : 9 - المشاهدات : 10 )

العودة   منتدى موقع مصطفى حسني > :: إدارة المنتدى :: > أرشيف المنتدي

غير مقروء 11-23-2010, 06:47 PM   رقم المشاركة : 265
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-23-2010, 08:09 PM   رقم المشاركة : 266
نور دربى
Senior Member

الصورة الرمزية نور دربى

نور دربى غير متواجد حالياً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الراغبة إلى الله  مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخواتي الغاليات وحبيباتي

فعلا والله بنات امورات وشطورات ومؤدبات

ابن اختي بيحبهم اوي .. انا بسيبه يتفرج بس عشان هو لسه صغنون عنده سنة .. مايعرفش الحلال والحرام

ماتزعلوش مني حبيباتي لو قولت لكو ماتتعلقوش بالقنوات دي اوي عشان فيها معازف واحنا كبار وعارفين ان حبيبنا النبي عليه الصلاة والسلام نهانا عنها

حبيت الفت نظر اخواتي اللي بحبهم والله في الله

انا مبسوطة ان دي اول مشاركة لي معاكو

مافيش ترحيب ولا ايه

اسأل الله ان يجعلنا ممن يستمعون القول فيتبعون احسنة

لكن استاذ مصطفى قال على اراء العلماء اللى قالوا انها مباحة يا اختى طالما انها هادفة ودينية
يعنى احنا معنا اراء العلماء اللى اباحوها ودى بديل بدل ما نسمع اية وهى قناة انشادية اسلامية هادفة

وعموما شرفتينا حبيبتى واحنا مش زعلاننين حبيبتى دى اختلاف واحنا نحترم الرأين
واستاذ مصطفى قال كدة
سعدت بمرورك

آخر مواضيعي

0 خارجة من المنتدى وبلا عودة باذن واحد احد
0 واحد اهبل بيهشتك ابنه في البلكونه
0 هتنخبوا مين رئيس مصر انتخابات تجريبة يلا ادخلوا ؟؟؟؟؟
0 بنـــــــــــــــــــــــــــــات قولولى رأيكم اية؟؟
0 يا بنات سهيلة (مشتاقة اليك يارب ) على قيد الحياة حرااااااااام كفاية بئة

التوقيع

مد اديكـــ تلقاه ديمــا حوليكـــــــ
هو اللــ
ـــــــه قبلكـــــ حاسس بيكـ

غير مقروء 11-23-2010, 09:16 PM   رقم المشاركة : 267
نور دربى
Senior Member

الصورة الرمزية نور دربى

نور دربى غير متواجد حالياً

[/

[IMG]http://sp***os.ak.fbcdn.net/hp***os-ak-ash2/hs125.ash2/39564_163219697033280_100000357521327_396495_17339 0_n.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.toy****janaheg.com/vb/image.php?u=13162&dateline=1290512134[/IMG]

آخر مواضيعي

0 صورة تخلى اللي مايصلي يصلي
0 فيتو أمريكى ضد إدانة الاستيطان الإسرائيلى
0 كومنت واحد ما تغيرش فى الثورات من تونس لليمن
0 اية رأيك يا بابا اوباما ومامى امريكا
0 صحيفه بحرينيه : مبارك يدخل في غيبوبه كامله

التوقيع

مد اديكـــ تلقاه ديمــا حوليكـــــــ
هو اللــ
ـــــــه قبلكـــــ حاسس بيكـ

غير مقروء 11-24-2010, 02:44 AM   رقم المشاركة : 269
الراغبة إلى الله
Junior Member

الراغبة إلى الله غير متواجد حالياً

شكرا اختي الغالية على اهتماك وردك عليا .. اسمحيلي .. انا مش اقصد الكلام اهو الهدف بالعكس .. دا ما شاء الله كلام هادف جدا لذلك في مواقع تتبع سنة النبي عليه الصلاة والسلام وبتسمع كلامه بجد جابت الاناشيد دي وشالت منها المعازف اللي النبي عليه الصلاة والسلام حرمها

اختي انا اقول لكي النبي عليه الصلاة والسلام قال :"ليكونن من أمتي اقوام يستحلون الحر (الزنا) ، والحرير والخمر والمعازف ...) رواه البخاري

ماجبتش سيرة علماء مش معنى ان الاستاذ مصطفى قال كده نقول هو خلاص قال كده ونرمي عليه المسئولية .. مع العلم اني احترمه واعترف انه كان سبب في تشجيعي على لبس النقاب من غير مايحس _فقط من الحماس اللي بلقيه في كلامه_

آخر مواضيعي

غير مقروء 11-24-2010, 02:52 AM   رقم المشاركة : 270
هاجر المسلمة
Senior Member

الصورة الرمزية هاجر المسلمة

هاجر المسلمة غير متواجد حالياً

سلام عليكم.

ممكن يا اخواتي وحده تديني رقم القناة بقصد يعني عشان ارجع ادخلها تاني لانها من وقت ما راحت اخر مرة معرفناش نرجع ندخلها تاني على التلفزيون لو سمحتوا اذا حد عنده القناة دي على شاشته يكتبلي ارقام الاتجاه بتاعها وانا جزيييييييييييييييييييييييييلة الشكر ليكم يا حبيباتي في الله.

اختكم في الله هاجر المسلمة

آخر مواضيعي

0 أختي جابت البنت وسمتها. يلا يا بنات تعالوا اقولكم على الاسم
0 إذا موجود بنات او شباب مغاربة موجزين ارجوكم احتاج للمساعده الان حالا
0 ادخل وقول الدعاء. والله العظيم مهم جدددددددددا.
0 عايزة مساعدتكم في اختيار اسم للبنوتة اللي هتشرفنا

التوقيع

اللهم أنرني بنور الإيمان وطهرني بطهر الإسلام وعفني بعفة ديني