اللهم أفض علينا بالأرزاق الواسعة، ثم اجعلنا بها غيثًا للمستغيثين والمكروبين أقوال مصطفى حسني

كل عام وأنتم بخير بمناسبة السنة الهجرية نسأل الله أن يجعلها سنة مليئة بالخير والسعادة والتيسير وأن يحقق لنا جميعًا فيها ما نتمنى .. يلتقي بكم الداعية مصطفى حسني مع الاعلامي أحمد يونس في برنامجه "ع القهوة" بمناسبة رأس السنة الهجرية يوم الخميس القادم 23 أكتوبر في تمام الساعة 12 منتصف على إذاعة نجوم إف إم 100.6 الليل إن شاء الله جديد مصطفى حسني

آخر 10 مشاركات
لو كانت لديك عصا سحرية..... (الكاتـب : الكوثر المغربية - آخر مشاركة : Fagr Alislam - مشاركات : 47 - المشاهدات : 48 )           »          سامح عشان تتسامح (الكاتـب : مريم محمد سيد شيحه - آخر مشاركة : Fagr Alislam - مشاركات : 2 - المشاهدات : 3 )           »          احبك ربـــــى...مقتطفات من الكلام الاسلامى (الكاتـب : Fagr Alislam - مشاركات : 48 - المشاهدات : 49 )           »          رواية "فاطمة" للكاتبه سامية أحمد (الكاتـب : mohebt_allah93 - مشاركات : 22 - المشاهدات : 23 )           »          احيانا نتخلى عن شخص ليحيا مستقبل الآخرين .... (الكاتـب : mohebt_allah93 - مشاركات : 0 - المشاهدات : 1 )           »          مع ام ضد (الكاتـب : مشاركة2 - آخر مشاركة : mohebt_allah93 - مشاركات : 246 - المشاهدات : 247 )           »          لكل متابعى استاذ مصطفى حسنى ..ارجو المساعده (الكاتـب : mohebt_allah93 - مشاركات : 1 - المشاهدات : 2 )           »          محتاره و عاوزة مساعده (الكاتـب : سنابل - آخر مشاركة : mohebt_allah93 - مشاركات : 6 - المشاهدات : 7 )           »          ما هى وصايا رسول الله صلى الله عليه وسلم ؟؟؟ (الكاتـب : Dr.Rashaa - آخر مشاركة : سارة المصرية - مشاركات : 6 - المشاهدات : 7 )           »          من أجمل ما قرأت و سمعت...............شاركونى (الكاتـب : Esraa Hassan 97 - آخر مشاركة : داليا قنديل - مشاركات : 866 - المشاهدات : 71413 )

العودة   منتدى موقع مصطفى حسني > :: إدارة المنتدى :: > أرشيف المنتدي

غير مقروء 07-07-2011, 02:58 PM   رقم المشاركة : 1
ميس الجزائر
Senior Member

الصورة الرمزية ميس الجزائر

ميس الجزائر غير متواجد حالياً

افتراضي الحمد لله(يبناااااااااااااااااااااااات أرجوكن دخوووووول)

السلام عليكم
لا أعلم كيف أصف ما بداخلي لكني حزينة وسعيدة في نفس الوقت سعيدة لاني نجحت في امتحان البكالوريا وحزينة لان أحلامي تحطمت أحاول دائما ان أبقي في دهني ( الخيرة فيما أختار الله ) مع أني أحس اني قصرت قليلا أو كثيرا لا أعلم ما أعلمه ان المعدل الدي تحصلت عليه لن يمكنني من دخول الكلية التي تمنيتها من كل قلبي
الحمد لله على كل حال أنا لا أعلم هل أتخل عن حلمي أم أعيد الامتحان السنة القادمة
أرجوكن أنا في حاجة ألى المساعدة فلا تتخلين عني
أحبكم في الله
:ay--::119:

آخر مواضيعي

0 قبل انا اتعود على المعصية
0 حانت لحضة الوداع ...................... الى اللقاء انشاء االله
0 الحمد لله(يبناااااااااااااااااااااااات أرجوكن دخوووووول)
0 أرجوكم ساعدوني

غير مقروء 07-07-2011, 04:36 PM   رقم المشاركة : 2
aida3
Junior Member

الصورة الرمزية aida3

aida3 غير متواجد حالياً

اختى اناوالله حصلى زيك لما كنت ف ثانويه عاملهودخلت كليه مش حابها بس حبتها بعد كده وحبيت مجالها اوى وصحبه اصحاب فيها وقلت الحمدلله انى دخلت الكليه د علشان اشوف الناس دى وحبتها جدا والله

انتى لو عندك القدره انك تعدى الامتحانات تانى عديها
بس انا وقتها مش كان عندى القدره انى عيد لان نفسيتى كانت متحطمهبس الحمدلله ربنا كرمنى فى الكليه بتاعتى وحبتها

ولو مش عندك القدر ممكن تختار اقرب كليه تناسب نفس الجال اللى انتى كنتى بتحبيه وتوكلى على الله وان شاء الله هتحبيهااختى
وربنا مش بيعمل حاجه وحش والحمدلله رب العالمين زى ما انتى قلتى واتمنى اكون قلت ليكى حاجه تريحك واسفه على الاطاله وياريت نكون اصحاب

آخر مواضيعي

0 يا بنات النبى ارجوكم محتاجه مساعدتكم ارجووكم

غير مقروء 07-07-2011, 05:07 PM   رقم المشاركة : 3
ميس الجزائر
Senior Member

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aida3  مشاهدة المشاركة اختى اناوالله حصلى زيك لما كنت ف ثانويه عاملهودخلت كليه مش حابها بس حبتها بعد كده وحبيت مجالها اوى وصحبه اصحاب فيها وقلت الحمدلله انى دخلت الكليه د علشان اشوف الناس دى وحبتها جدا والله

انتى لو عندك القدره انك تعدى الامتحانات تانى عديها
بس انا وقتها مش كان عندى القدره انى عيد لان نفسيتى كانت متحطمهبس الحمدلله ربنا كرمنى فى الكليه بتاعتى وحبتها

ولو مش عندك القدر ممكن تختار اقرب كليه تناسب نفس الجال اللى انتى كنتى بتحبيه وتوكلى على الله وان شاء الله هتحبيهااختى
وربنا مش بيعمل حاجه وحش والحمدلله رب العالمين زى ما انتى قلتى واتمنى اكون قلت ليكى حاجه تريحك واسفه على الاطاله وياريت نكون اصحاب

بارك الله فيك أختي
وجزاك الله كل خير
لا أعلم مادا أفعل ربي يستر

آخر مواضيعي

0 أرجوكم ساعدوني

غير مقروء 07-07-2011, 06:19 PM   رقم المشاركة : 4
aida3
Junior Member

الصورة الرمزية aida3

aida3 غير متواجد حالياً

ان شاء لله مش تقلقى ربنا معاكى يارب

آخر مواضيعي

0 يا بنات النبى ارجوكم محتاجه مساعدتكم ارجووكم

غير مقروء 07-08-2011, 12:51 AM   رقم المشاركة : 5
اللؤلؤة البسامية
Junior Member

اللؤلؤة البسامية غير متواجد حالياً

حبيبتي ميس ربي معاك ومتتقلقيش بلاك هذا خير ليك انا صرالي تقريبا نفس المشكل اكن في اخير رضيت بما قسمه الله لي يلا عندك قدرة ياش تعاودي وتحقي حلمك متتنازليش عليه ومتنسايش صلي صلاة الاستخاوة وعرفي بلي ربي لي مد وهو قادر على كل شيء المهم صحتك متنسايش وقبل ما ننسى مبروك عليك الباك

آخر مواضيعي

غير مقروء 07-08-2011, 01:20 AM   رقم المشاركة : 6
"تلميذة "ابوعلى"
Senior Member

"تلميذة "ابوعلى" غير متواجد حالياً

السلام عليكم ورحمة الله بصى اختى الحبيبة نصيحتى ليكى انك تعملى صلاة استخارة استخيرى ربك فى الامرين والى فى الخير هو الى هيحصل وربنا يوفقك يارب

آخر مواضيعي

0 عايزة احلى ترحيب بصديقتى الجميلة الجديدةHouda m
0 مين نفسه يعمل زى حبيبه؟ مستنيةرايكم يا قمرات
0 (جوهرة بحجابى) surprise tooooooo you
0 قصة الكراسى!!!
0 **كل واحد يشوف شكله وهو صغير**

غير مقروء 07-08-2011, 06:31 PM   رقم المشاركة : 8
ميس الجزائر
Senior Member

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اللؤلؤة البسامية  مشاهدة المشاركة حبيبتي ميس ربي معاك ومتتقلقيش بلاك هذا خير ليك انا صرالي تقريبا نفس المشكل اكن في اخير رضيت بما قسمه الله لي يلا عندك قدرة ياش تعاودي وتحقي حلمك متتنازليش عليه ومتنسايش صلي صلاة الاستخاوة وعرفي بلي ربي لي مد وهو قادر على كل شيء المهم صحتك متنسايش وقبل ما ننسى مبروك عليك الباك

عندك الحق لازم نصلي صلاة استخارة وربي يجيب الخير
بعطيك الصحة أختي
:icon_smile:

آخر مواضيعي

0 أرجوكم ساعدوني

غير مقروء 07-08-2011, 06:33 PM   رقم المشاركة : 9
ميس الجزائر
Senior Member

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samah ahmed  مشاهدة المشاركة السلام عليكم ورحمة الله بصى اختى الحبيبة نصيحتى ليكى انك تعملى صلاة استخارة استخيرى ربك فى الامرين والى فى الخير هو الى هيحصل وربنا يوفقك يارب

بارك الله فيك أختي وجزاك كل خير لا أعلم كيف غابت عني صلاة الاستخارة

آخر مواضيعي

0 أرجوكم ساعدوني

غير مقروء 07-08-2011, 06:57 PM   رقم المشاركة : 10
ميس الجزائر
Senior Member

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سبحاان الله و بحمده  مشاهدة المشاركة مبارك مبارك مبارك شو ما كانت النتيجة المهمة انك ناجحة والف مبروك وافرحي ولا تحزني طنشي هاد مكتوب عند الله نصيب ولا تحزني وبدنا نشوفك فرحانة انك رح تدخلي الجماعة وشو ما كان اختاري تخصص تاني يكون مفيد والو شغل لما تتخرجي وتوكلي عل الله و هاد نصيبك احمدي الله وارضي بيه واياكي تعيدي ما تضصدقي تخلصي لحتى تعييدي نصيحة من اختك لله اياكي تعيدي وفوتي مجال يكون ممتع و الو وظيفة ودعي احلامك جانبا واشكري الله انك ما رسبتي ومبارك مرة تانيو والله يفرح قلبك والجميع يا رب

ربي يبارك فيك أختي ويحفضك
عندك الحق يجب ان أرضى
شكرا لك جزيلا لن أنس معروفك أختي

آخر مواضيعي

0 أرجوكم ساعدوني